onsdag 24. juni 2015

Samsø

Øyvind er fremdeles ivrig på å skrive i boken sin. Her er et utdrag fra de to siste dagene.
 

Sangtansaften

Tirsdag 23/6 2015

Først hadde vi skole og så lekte jeg med den fjernstyrte båten. Så gikk vi på stranda og jeg badet med klær på. Så gikk vi jem til båten så gikk vi til et sangtanss bål og der var det noen gutter som vi spilte fotball med. Til kveldsmat hadde vi risengrynsgrøt.
 

Turen til Labyrinten.

Onsdag 24/6 2015

Først våknet jeg og spiste frokost. Etter vi hadde spist dro vi med buss til verdens største labyrint og der var det spørsmål. Etter vi var i labyrinten gikk vi hjem og da kjørte jeg fjernstyrt motorbåt. Etterpå gikk vi i butikken og handlet mye forskjellig.Og så før middag spilte jeg Mario Tennis.Til middag hadde vi hamburger med grønnsaker. Dagen i dag har vært gøy, særlig å være i labyrinten.
Endelig på stranda!

Vannet var kaldt, men vi skulle bade!
 

2 kommentarer:

  1. Hei Øivind. Ja nå er du på langtur med hele familien din. Heldiggrisen. Regner med at du kommer til å oppleve en masse , og lære mange nye ting. Når du kommer tilbake kan du fortelle dine kamerater om alt du har opplevd. Så vil jeg ønske deg en fin og spennende seilas videre. Kos deg. Sommerklem fra Siv. ( Nabohytta til mormor og morfar på Portør )

    SvarSlett
  2. Hei Øyvind. Så gøy med verdens største labyrint. Jeg visste ikke at den var på Samsø. Glad for at dere fant veien ut av den igjen. Var det spennende å seile under Storebæltbroen ? Husker du vi seilte der med Color Line også? Håper du er vel fremme i Kiel, og har det fint der. Klem fra bursdagsmorfar.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil skrive en kommentar til meg! Hilsen Øyvind

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.