søndag 21. juni 2015

Turen fra Norge til Danmark



Øyvind har vært veldig ivrig til å skrive i sin lille notatbok, så her kommer et utdrag med bokstavrett, digital gjengivelse:

Turen fra Norge til Danmark
Vi begynte med og segle fra norge til danmark. jeg fikk lov til å starte motoren fra leangbukta.Samme dagen lekte jeg og Silje med båtene den gule ble borte fordi tauet røk.Dette var fra klokke 7 på morgenen til 8 om kvelden.datoen var 20/6-15.Jeg og Silje lekte også spioner, og når vi var freme gikk vi på lekeplassen.

Dagen i dag søndag 21/6-15.
Vi spiste frokosten vår.Etter vi hadde spist gikk vi på lekeplassen.Så gikk vi og kjøpte is.Og så gikk vi for og kjøpe caps til Elise fordi hun hadde mistet den.Så gikk vi til matbutikken og så gikk vi jem og så spiste vi middag. Før middag kjørte jeg med fjernstyrt motorbåt og så gikk vi på lekeplassene igjen. Og så spiste vi blekksprut til kveldsmat. Det har vært en fin dag i dag.

Øyvind har skrevet fra dagen idag.
Vi fikk is!


4 kommentarer:

  1. Hei Øyvind. Du er jammen flink til å skrive på bloggen din. Hvor tror du den gule båten er på vei nå da? Kanskje en snarvei til Karibien? God tur videre. Gleder oss til å lese mer på bloggen din fremover. Klemmer fra mormor og morfar.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg tror den gule båten er på vei til karibien.

      Slett
  2. Hei Øyvind,
    så synd dere mistet den gule båten. Det er så fint at du har begynt å skrive i boken din, jeg gleder meg til å følge med på alt det du opplever det neste året :)
    Stor sommerklem fra Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bente! Takk for kommentar og go sommer.��

      Slett

Jeg blir veldig glad om du vil skrive en kommentar til meg! Hilsen Øyvind

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.