mandag 9. november 2015

Tusen takk for post

Vi fikk en Liten gave og den lille gaven var masse godteri og sånn. Det var veldig gøy å få den.Når vi fikk den trodde vi det var en ny gummijolle. jeg løftet på pakken og syntes den var ganske tung. Jeg fikk brev fra klassen og sånn. Det var veldig morsomt og fint. Alle Brevene har jeg lest nøye og så har jeg puttet dem i en mappe. Mappa ligger på lugaren min. Tusen takk for gaven!



Farfar viser frem gaven de har tatt med.

Det var en veldig innholdsrik kurv
Det var mye godt og fint i kurven



Tusen takk for brev og tegninger fra klassen og andre venner!



 
Jeg har lest alt nøye flere ganger :)





2 kommentarer:

  1. Hei Øyvind ! Så mye fint du har skrevet om dromedartur og vulkaner - det er spennende for oss her hjemme å lese om. Og så var det jo kjempehyggelig å få så fine tegninger og gaver fra klassen din, du ser veldig fornøyd ut på bildene ! Nå ønsker vi deg to fine uker i Las Palmas før ARC starter. Klem mormor+morfar

    SvarSlett
  2. Hei Øyvind
    Så hyggelig at posten vår kom frem til deg. Vi har sett fine bilder av deg og Mathias. Ha en riktig god tur over Atlanterhavet. Vi gleder oss til å høre hvordan den turen var.
    Vet du hva som skjedde her om dagen, da fikk vi brev fra Nisse Nils, han kommer snart på besøk til oss.
    Hilsen alle elevene på 2. trinn og Bente

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad om du vil skrive en kommentar til meg! Hilsen Øyvind

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.